Saját fotó
Csordás Izabella PCC
coach, team coach, mentálhigiénés és szervezetfejlesztő szakember, közgazdász

Az elmúlt egy év

Egy évvel ezelőtt mondtam fel, és akkor nem gondoltam volna, hogy hamarosan egy új életet hordok a szívem alatt. Valami bezárult, jön valami új. Nem pont így értelmeztem ezt a bölcsességet, de nagy boldogsággal fogadtam, fogadom, és várom az új lény érkezését. Egy évvel később fog megszületni, mint hogy munkaviszonyom megszűnt. Nincsenek véletlenek.

Persze a vállalkozói lét sok bizonytalanságot tartogat, és ebben az új helyzetben valójában nem tudtam nagy lendülettel új dolgokba, a szakmai terveim megvalósításába fogni. Anyagilag is kedvezőtlenebb a következő pár év, sokkal, de akkor sem bánom, hogy így alakult.

A családunkban kezd helyreállni valamiféle egyensúly. A nemek aránya is hamarosan helyreáll. Én pedig összehasonlíthatatlanul fókuszáltabb, önazonosabb, felszabadultabb vagyok, mint egy évvel ezelőtt. Már csak nehezen emlékszem arra, hogy milyen úgy elvégezni egy feladatot, hogy gombóc van a torkomban, mert nem hiszek a tevékenységben, az irányban. Hálás vagyok a tapasztalásért, hálás vagyok azért is, hogy képes voltam változtatni a megszokott dolgokon, a megszokott főnökszerepemből kilépni.

Megjegyzések

Legnépszerűbb