Saját fotó
Csordás Izabella PCC
coach, team coach, mentálhigiénés és szervezetfejlesztő szakember, közgazdász

Karácsonyra készülő

Kedves karácsonyra készülő Olvasó!

Elérkezik lassan az év vége, és szeretném, ha együtt tudnánk ünnepelni valamiképp. Ebben a soha nem volt időszakban és most a karácsonyban kiemelkedik számomra az összetartozás megélése, talán azért is, mert ez most kihívás.
Azt tervezem, hogy a munka felől magam és a család felé fordítom a figyelmemet, egyszerűen azért, mert vágyom rá. Elfáradtam a sok intézésbe, logisztikába, és szeretnék megpihenni a jelenben. Abban, hogy "csinálom" a jelenlétet - ez furcsán hangzik, azonban azt tapasztalom, hogy a kézműves szaloncukor készítés, a mézeskalács-készítés, a fényfüzérekből egy forma elkészítése, álmosan felkelni egy Napindító-táncért, vagy éppen LEGO-hajót építeni és az egymáshoz való kapcsolódásban a kreativitás megélése engem különösen feltölt.



Azon is gondolkodom, hogy veled, kedves Olvasó, hogyan tudok jobban kapcsolódni, akiről tudom, hogy csendben olvasod az írásaimat. Vágyom a visszajelzésre. Ugyan néha eljut hozzám, hogy az írásaim valakit inspirálnak az önkifejezésre, a határok tartására, vagy az ügyfeleimről többször kiderül, hogy egy-egy írás hozza el hozzám őket, most azt kérem karácsonyra, hogy adj egy visszajelzést számomra, és írj nekem pár sort ide: izabella.csordas@belsohajtoerok.hu
Mit adnak számodra az írásaim?
Mi az, ami elgondolkoztatott, ami inspirált, amit beépítettél?


Az idei évben elért sikereket is szeretném megünnepelni! Sokminden volt másképp idén, mint ahogy szokott lenni. Komoly átrendeződésen vagyunk túl!
Mi az, amit idén jól csináltál?
Mi az, amire büszke vagy?

Én szeretném megengedni magamnak most az elégedettséget a saját sikereim fölött, amelyek közül ezek a legfontosabbak:



1. büszkeségem: A COVID 9 hónapja alatt megélt bizonytalanságok, veszteségek, lábam alóli szőnyegkihúzások, és extrém terhelés tapasztalatai közben a határaim megerősödtek, a kapcsolati hálóm intenzív bővülésnek indult, és leginkább mindezért az EMK-módszernek (erőszakmentes kommunikáció) vagyok hálás: engem ez a módszer leföldel, megerősít, személyes felelősségvállalásra és önrendelkezésre ösztönöz. Elképesztően másképp vagyok jelen az életemben, mint egy évvel ezelőtt. Ebben több mint 10 év tanulás, bátran hibázás, sok kimondott csalódás van, és persze még mindig úton vagyok, de most megállok, és hagyom, hogy megidéződjön bennem az oktatóm visszajelzése, ahogy együtt ebédelünk néhány hete, és a felnőtté válásról beszélgetünk (mindketten 40 felett), és azt a visszajelzést kapom, hogy mekkora változást élt meg ő az én jelenlétemben az elmúlt évben.
Mindezek közben EMK kezdő csoportot indítottam ősszel, ami olyan sikeresen zárult nemrég, hogy haladóvá avanzsált, és én újabb késztetésnek adtam teret: januárban új EMK csoportot indítok.



2. büszkeségem: Több megmérettetésen is túlvagyok idén: letettem májusban a PCC (amolyan középfokú, szerintem "ez már igen" kategóriájú) coaching vizsgát, csatlakoztam a nemzetközi szervezethez, júliusban megszereztem a nemzetközi akkreditációt, így a Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) által is elismert coach lettem - az óraszámaim függvényében egyelőre alapfokon (ACC). Most a tapasztalatot gyűjtöm, mint az idei felmérésből megtudtam, az átlag coaching óradíjak alatt. Pár hónapig nem tervezem ezt megemelni, de szólok: ez szuper ár-érték arány! Ha időpontot foglalnál, nézz be az oldalamra, itt írok a folyamatról.






3. büszkeségem: A képződésben, a karanténban, a segítő foglalkozásom kivirágzásával önismereti utam különösen intenzív szakaszát élem, és van bátorságom megmutatni ezt, és felvállalni a sebezhetőségemet és a tökéletlenségemet a világ előtt: végigcsináltam az egy éves vállalásomat, és ha nem is az eltervezett rendszerességgel, de írtam 54 bejegyzést az engem foglalkoztató magánéleti és üzleti témákról összesen egy éven át. Az Egy coach vallomásai blog elérése 8.000 fölött jár.

Ezekkel a kérdésekkel és személyes megosztásokkal szeretném gazdagítani a te ünnepedet, és kívánok neked is életteli jelenlétet!
Téged mi tenne elégedetté?
Mi az, amit mindezért te tehetsz?



TE HOGY VAGY JELEN?

Ha szeretnél mindezekről beszélgetni, magadról tanulni, jelentkezz be hozzám coachingra! Itt kérd a 60 perces ingyenes próbaalkalmat! A coaching alkalmakon érthetőségre törekszem: keresem a számodra legkönnyebben érthető, a te gondolatvilágodhoz illeszkedő megfogalmazást, és egyértelműséget adok és kérek a beszélgetésünkben, hogy mindketten tudjuk, jó úton járunk-e.

Ha máskor is olvasnál tőlem, és nem szeretnél lemaradni, iratkozz fel a Belső Hajtóerők hírlevélre!

Tarts velem! Tégy magadért!
A jelenlét élménye teljesebbé tesz!




Megjegyzések

Legnépszerűbb